שר הביטחון הנחה: סגר כללי ביו"ש ותגבור כוחות משטרה

קובי פינקלר No Comments on שר הביטחון הנחה: סגר כללי ביו"ש ותגבור כוחות משטרה

בתום הערכת מצב, שר הביטחון יואב גלנט הנחה את מערכת הביטחון להקצות תגבור של כוחות צה״ל לפעילות מחוז מרכז של משטרת ישראל. סדר הכוחות הנדרש ויוקצה בעקבות ההנחייה יסוכם בקרוב בדרגים המקצועיים. בנוסף, שר הביטחון החליט להאריך את הסגר הכללי על יהודה ושומרון וסגירת המעברים ברצועת עזה עד למוצאי החג

גלנט ובכירי צה"ל. ארכיון צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הערכת מצב ביטחונית נערכה בליל שבת בעקבות סדרת הפיגעים ולאחר הפיגוע הקשה בבקעת הירדן ולאחריו בתל אביב, ובעקבות מתקפות הטרור האחרונות נגד אזרחי ישראל וכוחות הביטחון. בתום הערכת המצב, שר הביטחון יואב גלנט הנחה את מערכת הביטחון להקצות תגבור של כוחות צה״ל לפעילות מחוז מרכז של משטרת ישראל. סדר הכוחות הנדרש ויוקצה בעקבות ההנחייה יסוכם בקרוב בדרגים המקצועיים.

בנוסף, שר הביטחון החליט להאריך את הסגר הכללי על יהודה ושומרון וסגירת המעברים ברצועת עזה עד למוצאי חג שביעי של פסח, בלילה שבין יום רביעי לחמישי. המשך הטלת הסגר כולל גם ביטול מיידי של הצעדים האזרחיים שאושרו לרגל חודש הרמאדן ומניעת כניסת פועלים לישראל.

כזכור, אמש הרחש פיגוע דריסה קטלני במסגרתו תושב כפר קאסם בן 45, נסע מדרום לצפון על שביל האופניים בטיילת. במהלך הנסיעה פגע הנהג בשישה הולכי רגל, והתהפך במדשאה של גן צרלס קלור. קצין משטרה בדרגת פקד מתחנת לב ת"א ששהה בתחנת הדלק הסמוכה, שמע את ההתהפכות הרכב ורץ לעבר המדשאה עם פקחי יחידת סל"ע של עיריית ת"א. כאשר הגיעו אל הרכב, הבחינו בנהג מנסה להגיע לחפץ דמוי רובה שהיה עמו, ונטרלו אותו. כתוצאה מהדריסה, נקבע במקום מותו של תייר איטלקי בן 36, ונפצעו באורח קל עוד חמישה (17, 70, 74, 49, 54) באורח קל וכן נפגעת הלם נוספת בת 18.

קודם לכן, בפיגןע מזעזע, רכב פרטי הוטח לשולי הדרך בכביש סמוך ליישוב חמרה בבקעת הירדן ובו נהרגו שתי בנות מאפרת ואימן נפצעה אנושות. ומסתבר כי המחבלים הארורים ירו בהם ווידאו הריגה לאחר שנהגת הרכב איבדה שליטה.



0 תגובות